Український стартап: солодкий бізнес з нуля

        Український стартап:

      солодкий бізнес з нуля

Багатьом підприємцям — і коронакриза лише стала цьому доказом — синергія допоможе не лише втриматися, а й взяти нову планку. За підтримки мережі магазинів біля дому "КОЛО" ми починаємо розповідати вау-історії українського бізнесу. А ритейлерська мережа "КОЛО" запрошує до себе у партнери малих та середніх виробників.

Героїні. — співзасновниці кондитерської-пекарні Cake Production. Ірина Лазарева та Катерина Андрейчук два роки тому ризикнули й відкрили власне виробництво солодощів.

Їм було по 22, вони щойно закінчили навчання, працювали в ресторанах та пекарнях. Рішення заснувати свою справу виникло спонтанно. І дівчата підійшли до нього з усією серйозністю.

Як їм вдалося з нуля запустити виробництво, вийти на перших клієнтів, зберегти постійні замовлення під час кризи?

За словами партнерок, саме карантин допоміг зрозуміти, що першопочаткова стратегія — вихід на великі мережі ресторанів, — швидше за все, невірна. Для них набагато вигідніше працювати з мережами магазинів та постачати продукцію на постійній основі. Паралельно вони працюють на індивідуальні замовлення.

Близько місяця тому Cake Production почали співпрацю з мережею магазинів біля дому "КОЛО". Саме для покупців цих маркетів вони розробили стограмові тістечка — зменшені копії їх найкращих тортів. За рахунок того, що всі солодощі виготовляють вручну, у підприємиць є можливість варіювати розмір та подачу продукції.

Про те, як Ірина та Катерина починали, що було найскладнішим та чому партнерська підтримка — така ж важлива річ, як і інвестиції — дивіться в нашому випуску.

Дивіться історію Cake Production:

Мережа продуктових магазинів "КОЛО" оголосила про готовність підтримати український малий, середній бізнес і приватних підприємців. Новим партнерам готові запропонувати:
1. Безкоштовне введення товарів в мережу КОЛО і власну логістику.
2. Полку в магазинах для презентації продукції.
3. У разі успіху — організація спільного виробництва і реалізації у всеукраїнській мережі продуктових магазинів КОЛО.
4. І найважливіше — експертизу фахівців "КОЛО".

 Ще раніше мережа магазинів "біля дому" КОЛО запустила сервіс онлайн-замовлень.

Джерело інформації: інтернет-видання "Рубрика Все по поличках".

Коментарі

Популярні публікації