Креативні зустрічі
Чи очикуєш ти зустрічі з живим козлом на Zoom?
Кози підключаються до відеоконференцій, включно із серйозними, діловими зустрічами, днями народжень і уроками математики в середній школі. Нізвідки на зв'язку з’являється коза, ім’я якої відображається на екрані.
На даному етапі пандемії втома від користування додатком Zoom може стати всепоглинаючою. Але в однієї жінки є рішення, про яке ви б ніколи не подумали: живий козел на лінії. Cronkshaw Fold Farm в Ланкаширі, Англія, пропонує своїх кіз, щоб зробити спонтанну появу на віртуальних зустрічах у будь-якій точці світу.
«Це почалося, як жарт. Насправді ми ні на що не розраховували», — розповідає 32-річна Дот Маккарті, керівниця сімейної ферми Cronkshaw Fold Farm.
Кози підключаються до відеоконференцій, включно із серйозними, діловими зустрічами, днями народжень і уроками математики в середній школі. Нізвідки на зв'язку з’являється коза, ім’я якої відображається на екрані.
Зазвичай це сюрприз для всіх учасників, окрім організатора. Ідея в тому, що коза «розряджає» ситуацію та змінює тон зустрічі.
«Спочатку це було просто для того, щоб посміятися, і я подумала, може, ми отримаємо ще кілька клієнтів для нашої ферми з цих конференц-дзвінків. Але насправді люди говорили: «Так, мені потрібна коза», — пригадує Дот Маккарті.
Вона додала, що кожна коза при підключенні до відео-зустрічі позначається своїм ім’ям, тому що в кожної з них є своя індивідуальність.
За останні 11 місяців ферма Cronkshaw Fold Farm провела понад 10 тис. п’ятихвилинних відеодзвінків на конференц-платформах. Відеодзвінки з козою примудрилися утримати 500-річну ферму на плаву і залишити її працівників працевлаштованими в такий непростий час. На сайті ферми представлені сім із сорока кіз, для кожної з яких, виставлена фотографія, коротка біографія, а також розділ «чого очікувати».
Наприклад, Себастьян, або Себ, любить морквяні палички й коли йому чухають живіт. У Себа «непідробний інтерес до того, що ти хочеш сказати» і «м’які, оксамитові вуха».
Гаррієт Рітва, професор Массачусетського технологічного інституту, що вивчає відносини між людиною і тваринами, сказала, що її не дивує такий успіх ферми.
«Кози — дуже чарівні тварини. Вони розумні й інтерактивні, поки не їдять те, що ви не хочете, щоб вони їли», — сказала вона, додавши, що люди можуть відчувати прихильність до тварин і їхній позитивний вплив, навіть через екран.
З квітня спонтанна ідея принесла близько $60 тис., що дозволило Дот Маккарті продовжувати виплачувати зарплату своїм співробітникам. Крім того, додаткові кошти йдуть на довгострокову мету — переоблаштування ферми на поновлювані джерела енергії.
З огляду на попит на відеодзвінки з козами, Дот Маккарті запропонувала тепер відео-дзвінки з курками, а також нову послугу «Козел із запискою», — у якій коза буде показувати персоналізоване повідомлення на їстівному клаптику паперу, а потім їсти його у прямому ефірі.
На сайті ферми зазначають: «Ми знаємо, що це безумство, але зараз 2021 рік. Just Goat with the flow».
«Це почалося, як жарт. Насправді ми ні на що не розраховували», — розповідає 32-річна Дот Маккарті, керівниця сімейної ферми Cronkshaw Fold Farm.
Кози підключаються до відеоконференцій, включно із серйозними, діловими зустрічами, днями народжень і уроками математики в середній школі. Нізвідки на зв'язку з’являється коза, ім’я якої відображається на екрані.
Зазвичай це сюрприз для всіх учасників, окрім організатора. Ідея в тому, що коза «розряджає» ситуацію та змінює тон зустрічі.
«Спочатку це було просто для того, щоб посміятися, і я подумала, може, ми отримаємо ще кілька клієнтів для нашої ферми з цих конференц-дзвінків. Але насправді люди говорили: «Так, мені потрібна коза», — пригадує Дот Маккарті.
Вона додала, що кожна коза при підключенні до відео-зустрічі позначається своїм ім’ям, тому що в кожної з них є своя індивідуальність.
За останні 11 місяців ферма Cronkshaw Fold Farm провела понад 10 тис. п’ятихвилинних відеодзвінків на конференц-платформах. Відеодзвінки з козою примудрилися утримати 500-річну ферму на плаву і залишити її працівників працевлаштованими в такий непростий час. На сайті ферми представлені сім із сорока кіз, для кожної з яких, виставлена фотографія, коротка біографія, а також розділ «чого очікувати».
Наприклад, Себастьян, або Себ, любить морквяні палички й коли йому чухають живіт. У Себа «непідробний інтерес до того, що ти хочеш сказати» і «м’які, оксамитові вуха».
Гаррієт Рітва, професор Массачусетського технологічного інституту, що вивчає відносини між людиною і тваринами, сказала, що її не дивує такий успіх ферми.
«Кози — дуже чарівні тварини. Вони розумні й інтерактивні, поки не їдять те, що ви не хочете, щоб вони їли», — сказала вона, додавши, що люди можуть відчувати прихильність до тварин і їхній позитивний вплив, навіть через екран.
З квітня спонтанна ідея принесла близько $60 тис., що дозволило Дот Маккарті продовжувати виплачувати зарплату своїм співробітникам. Крім того, додаткові кошти йдуть на довгострокову мету — переоблаштування ферми на поновлювані джерела енергії.
З огляду на попит на відеодзвінки з козами, Дот Маккарті запропонувала тепер відео-дзвінки з курками, а також нову послугу «Козел із запискою», — у якій коза буде показувати персоналізоване повідомлення на їстівному клаптику паперу, а потім їсти його у прямому ефірі.
На сайті ферми зазначають: «Ми знаємо, що це безумство, але зараз 2021 рік. Just Goat with the flow».
Джерело інформації: інтернет-видання KURKUL.com
Коментарі
Дописати коментар